Veelgestelde vragen
1. Waar is Prisca's Supresi gevestigd?
Waar zijn jullie gevestigd?
Wij zijn momenteel gevestigd in Lelystad.
Leveren jullie ook buiten Lelystad?
Ja, zeker! We leveren in Almere, Amsterdam en omgeving regelmatig in Rotterdam en omstreken.
Hoe komt dat?
Onze roots liggen in Spijkenisse en omstreken, waar we begonnen zijn en een trouwe klantenkring hebben opgebouwd. Tot op de dag van vandaag is er veel vraag vanuit die regio, wat maakt dat we daar met plezier blijven leveren.
Heb je nog meer vragen? Neem gerust contact met ons op!
2. Wat voor soort evenementen cateren jullie?
1. Wat voor soort evenementen cateren jullie?
Wij verzorgen catering voor allerlei soorten evenementen, zoals verjaardagen, bruiloften, bedrijfsfeesten, familiebijeenkomsten, en meer.
3. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Je kan een bestelling plaatsen via de website of via ons telefoonnummer: +31 6 49919933 graag appen en niet bellen in verband met andere werkzaamheden overdag.
4. Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst ?
Na dat je bestelling hebt geplaats via whatsapp of via de website, nemen wij binnen 24 uur contact met je op. Ter bevestiging van je bestelling vragen wij ook een aanbetaling van 50% van het totale bedrag.
5. Wat is jullie minimale/maximum aantal gasten
Wij cateren voor groepen vanaf 2 personen tot maximaal 300 personen. Dit is echt afhankelijk van het verzoek dat er ingediend wordt en natuurlijk specifiek gerecht en/of snacks.
6. Kan ik een proefmenu aanvragen?
Ja, we bieden de mogelijkheid om een proefmenu te proberen. Neem contact met ons op voor de voorwaarden.
7. Kunnen jullie een menu op maat maken?
Ja, we werken graag met u samen om een menu samen te stellen dat volledig aansluit bij uw wensen en die van uw gasten.
8. Bieden jullie vegetarische/veganistische/glutenvrije opties?
Absoluut! Wij houden rekening met dieetwensen en allergieën.
Geef dit ten alle tijden aan bij het plaatsen van de bestelling.
9, Waar kan ik aanbiedingen volgen?
Via onze website en onze social mediakanalen
10. Is het eten Halal?
Onze maaltijden zijn Halal.
Wat als ik geen Halal eten wil?
Dat is geen probleem! Geef dit aan bij je bestelling, en we kunnen met je meedenken over een passend alternatief binnen jouw wensen.
Serveren jullie varkensvlees?
Nee, wij bereiden geen gerechten met varkensvlees. Voor andere dieetwensen of specifieke verzoeken kun je altijd contact met ons opnemen.
Heb je nog andere vragen over onze maaltijden of dieetopties? Laat het ons weten!
11. Hoe gaan jullie om met hygiëne en voedselveiligheid?
Wij voldoen aan alle hygiënevoorschriften en werken volgens de richtlijnen van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA). En zijn HACCP gecertificeerd.
12. Zijn er extra kosten voor levering?
Leveringskosten zijn afhankelijk van de locatie en worden duidelijk vermeld in de offerte.